Więcej informacji: info@prestigeconferences.pl

SZKOLENIE ONLINE
KOSZT UDZIAŁU 1 OSOBY

1590 zł + 23% vat do 18 czerwca 2025
1690 zł + 23% vat po 18 czerwca 2025

Rozporządzenie DORA weszło w życie 17 stycznia 2025 roku i spowodowało sporo namieszania na rynku finansowym – nie tylko w zakresie zwiększonych środków bezpieczeństwa, ale nawet tak podstawowego wymogu, jak tworzenie i utrzymywanie rejestru ustaleń umownych z wszystkimi dostawcami ICT.

Niestety, nie jest to tylko formalny, „pusty” obowiązek, ale niosący za sobą spore implikacje. Na jego podstawie, nadzorcy europejscy wyznaczać będą kluczowych dostawców ICT na terenie Unii Europejskiej i w konsekwencji, obejmować ich nadzorem. Ale aby tego dokonać, nadzorcy krajowi muszą zebrać kompletny i rzetelny rejestr od każdego podmiotu finansowego objętego regulacją DORA. Dodatkowo, rejestr ten musi być regularnie dostarczany do macierzystych organów nadzoru, wedle ściśle ustalonego formatu.

Pierwsze takie raportowanie miało miejsce w kwietniu 2025 roku i było sporym wyzwaniem.

Jak podejść do tworzenia rejestru? Jak wyznaczyć dostawców ICT, którzy powinni być nim objęci? Jaka jest struktura rejestru i wzajemne zależności? Jakie problemy walidacyjne mogą czekać podmioty przy jego wypełnianiu? Na te i na wszystkie pytania odpowiadać będzie szkolenie, poświęcone aspektom teoretycznym i praktycznym jego tworzenia i utrzymania.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

    Adres e-mail

    UCZESTNIK:

    Imię i nazwisko

    Stanowisko

    Departament / Dział

    Firma

    Telefon

    Adres e-mail

    DODAJ UCZESTNIKA:

    OSOBA ZGŁASZAJĄCA:

    Ta sama co uczestnikInna

    Imię i nazwisko

    Telefon

    Adres e-mail

    Poproszę o fakturę w wersji:

    ElektronicznaPapierowa

    Moje dodatkowe uwagi:

    Dane do faktury:

    Firma

    Adres

    Kod pocztowy

    Miasto

    NIP

    Aby wysłać zgłoszenie należy wyrazić odpowiednie zgody:



    POLA OZNACZONE * SĄ POLAMI OBOWIĄZKOWYMI

    WARUNKI UCZESTNICTWA:

    1. Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia na adres email podany w formularzu lub na adres: info@prestigeconferences.pl przed rozpoczęciem szkolenia/konferencji
    2. Opłata obejmuje udział w szkoleniu/konferencji.
    3.Po otrzymaniu wypełnionego formularza zostanie przesłane do Państwa potwierdzenie udziału w szkoleniu /konferencji , płatność na podstawie faktury vat .
    4. Rezygnacja z uczestnictwa wymaga formy pisemnej (e-mail na adres: info@prestigeconferences.pl) i potwierdzenia przez organizatora.
    5. W przypadku rezygnacji po wysłaniu formularza ale w terminie dłuższym niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia/konferencji zostaną Państwo obciążeni opłatą administracyjną w wysokości 500 zł + vat.
    6. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia/konferencji zostaną Państwo obciążeni pełnymi kosztami uczestnictwa.
    7. Brak udziału w szkoleniu/konferencji i brak rezygnacji powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
    8. W każdym momencie maja Państwo możliwość wyznaczenia innej osoby w miejsce już zgłoszonej.
    9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie lub odwołania szkolenia/ konferencji z przyczyn niezależnych od organizatora.
    10. Organizator oświadcza, że szkolenie i materiały szkoleniowe chronione są prawami autorskimi i zabrania ich rozpowszechniania osobom trzecim, kopiowania i powielania bez pisemnej zgody.
    11. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest spółka Prestige Conferences Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Dembego 30/5, 02-796 Warszawa, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod nr KRS 0000446692, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 10 000 zł w pełni opłacony, posiadająca nr NIP 951 236 29 98, nr REGON 146488132. Prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych dostępna na naszej stronie www pod adresem https://prestigeconferences.pl/klauzula-informacyjna/