Najważniejsze zagadnienia szkolenia:
I. Ujawnienie nadużyć wewnętrznych
- mechanizmy i narzędzia pozyskiwania informacji o fraudach w przedsiębiorstwie
- możliwości i ograniczenia prawne związane z użyciem środków technicznych do ujawniania fraudów
II. Wewnętrzne procedury postępowania w przypadku ujawnienia fraudu
III. Formy i metody prowadzenia postępowań wyjaśniających
- Odpowiednie lub posiłkowe stosowanie procedur Kodeksu Postępowania Karnego
- Sposoby dokumentowania czynności wyjaśniających
- IV Czynności wyjaśniające w znaczeniu proceduralnym
V. Taktyki i techniki rozpytań i przesłuchań
VI. Decyzje końcowe postępowań wewnętrznych
Adresaci szkolenia:
- Członkowie Zarządu, Rady Nadzorczej, kadra kierownicza,
- Dyrektorzy ds. bezpieczeństwa i przeciwdziałania nadużyciom
- Dyrektorzy, pracownicy działów ryzyka operacyjnego
- Dyrektorzy działu compliance
- Audytorzy wewnętrzni, pracownicy kontroli wewnętrznej
- Prawnicy
- Pracownicy komórek ds. ryzyka, pracownicy odpowiedzialni za sprawozdawczość zarządczą
- Osoby odpowiedzialne za ryzyko braku zgodności
- Kadra menadżerska, w szczególności osoby zajmujące się dziedzinami o podwyższonym ryzyku, np. księgowością, zaopatrzeniem, obsługą klienta, zarządzania projektami
- Osoby odpowiedzialne za tworzenie wewnętrznych programów antykorupcyjnych i antydefraudacyjnych
- Doradcy kadry zarządzającej, pracownicy odpowiedzialni za negocjacje, współpracę z kontrahentami, inwestycje, nadzór.
- Prawników
W przypadku chęci uczestnictwa w projekcie oraz uzyskania pełnego zakresu szkolenia, prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży:
Małgorzata Osińska
Tel. 22 641 14 30
E-mail: malgorzata.osinska@prestigeconferences.pl